یک روز خیلی سبز به سبک اکسیژن

هر کدام از رویدادهای مدرسه اکسیژن با اهداف مشخصی برگزار می‌شود و هرکدام طرفداران خود را دارد. از جمله پرطرفردارترین رویدادهای مدرسه اکسیژن، گردهمایی‌هایی مفرح با هدف هم افزایی و بهبود روحیه افراد یک سازمان است.

گردهمایی خیلی سبز هم که با هدف هم‌افزایی و بهبود روحیه در تاریخ 14 دی 96 در مجموعه ورزشی چهارباغ کردان برگزار شد، یکی از گردهمایی های بیاد‌ماندنی مدرسه اکسیژن، با حدود 200 شرکت کننده بود.

در این گردهمایی یک تورنومنت چهار بخشی طراحی کردیم، که در هر بخش، یک بازی اجرا می‌شد و گروه های 10 نفری در هر بازی شرکت می کردند و تیمی که بیشترین امتیاز را در مجموع بازی ها دریافت می‌کرد، برنده این تورنومنت بود.

علاوه بر تورنومنت، بعد از صرف نهار و استراحت نیز، بازی صندلی بادکنکی همراه با جاذبه های محیطی دیگر مانند بازی‌های فکری، نقاشی با اسپری، دوچرخه جادویی و …. اجرا شد. و روزی مفرح همراه با برانگیختن حس خلاقیت و شکل گیری تعاملات تیمی را برای همه شرکت کنندگان رقم زد.

شاید از خودتان بپرسید، چه چیزی رویدادهایی از این دست را از بقیه رویدادهای سازمانی جدا می‌کند؟

جواب در بیدار کردن خلاقیت، ایجاد ارتباطات تیمی بدون در نظر گرفتن سمت های سازمانی و جاری شدن در لحظه برای لذت بردن از بازی ها نهفته است.

معمولا، همه در روزمرگی های کاری فراموش می‌کنیم که از بازی‌های ساده گروهی لدت ببریم و برای ساختن سازمانی یکپارچه، ارتباطاتی موثری با همدیگر ایجاد کنیم. گردهمایی‌های سازمانی یکی از راهکارهای ساختن فضایی مفرح و خلق تجربیات ارزشمند است.